Участь у конкурсах (відповідні матеріали)

Самовдосконалення - ключова складова роботи вчителя




Разом з учнями отримую сертифікати і подяки


Учать у конкурсі "Здоров'я та безпека"
Проблемне питання:
Як пов′язане здоров′я й математика?
Навчальні предмети: математика, основи здоров′я, біологія.
Учасники проекту: учні 8-9 класів.
Актуальність проекту:
«Щось пізнаючи, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати» – такою є філософія сучасного розуміння методу проектів. Тому так важливо, щоб діти відчули потребу у тих знаннях, які вони отримали в результаті роботи.
«Житинерозумно,нестримано –значитьнепоганожити,але повільно помирати». Слова Демокріта якнайкраще висловлюють основну думку проекту.
Результатом проекту має стати розуміння учнями що життя дається один раз, а тому слід його цінувати і берегти власне здоров′я. Саме проектна діяльність, яка передбачає розв'язання однієї або цілої низки проблем, показує практичне застосування знань.
Мета проекту:
1.Формувати в учнів ґрунтовні математичні знання, вміння практично їх застосовувати, аналізувати і робити висновки.
2.Вчити працювати з різними джерелами інформації, виділяти головне і другорядне.
3. Вчити презентувати проект.
4.Розвивати вміння застосовувати навички використання ІКТ під час підготовки до презентації проекту.
5.Розвивати увагу, логічне та творче мислення, навички самодисципліни, вміння працювати в колективі.
6.Виховувати бережливе ставлення до власного здоров′я. Продемонструвати практичну спрямованість математики.





http://matemvakulenko.blogspot.com/


Матеріали
«Срібні родзинки»
(лауреат)
Назва прийому: Математичний крокодил.
Мета застосування прийому: активізувати пізнавальну діяльність учнів, сприяти кращому засвоєнню та закріпленню навчального матеріалу, зацікавити учнів до вивчення математики; розвивати уяву, творчі здібності, логічне мислення, вміння аналізувати; виховувати інтерес до математики, взаємоповагу.
Етап уроку, де застосовується прийом: актуалізація опорних знань, підведення підсумків уроку.
Зміст нетрадиційного прийому:    учитель роздає кільком учням ребуси (решта класу не знає, що в ребусах). Після того, як учні розгадали їх, виходять до дошки і описують слово, яке було зашифроване, не називаючи його (можна використовувати ознаки, властивості, пов'язані величини тощо).
Такий прийом розвиває творче мислення, уяву, допомагає учням набагато краще засвоїти теоретичні знання, сприяє кращому запам'ятовуванню, допомагає учням розкривати їх творчі здібності та створювати позитивний емоційний клімат у класі.
Даний прийом дає можливість свідомого розуміння теоретичного матеріалу учням з низьким рівнем знань.
Обладнання, яке використовується: картки з ребусами.

Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому: 5-7 хвилин.


Конкурс "Інфографіка" 
на порталі 
"Учительський журнал он-лайн" 
 (учасник)